00:00, ungefär

här sitter jag i mitt vardagsrum och dricker isvatten.

Jag lägtar verkligen jätte mycket till julafton, jag är bokstavligen som ett litet barn när det gäller julafton, haha !
Det kommer bli så mysigt kommer ungefär göra det här:
- Vakna vid 8:00 .
- Öppna ett paket med kläder som jag ska ha på mig.
- duscha, borsta tänderna, sminka mig, klä på mig osv.
- äta frukost med familjen.
- Sitta och vänta i 5 långa timmar.
- Kolla Kalle anka.
- Äta julmiddag.
- Kolla på: Kan du vissla Johanna.
- Vänta i 4 långa timmar.
- Öppna mina julklappar
- 20:00 gå hem till sonja och öppna julklappar där och mysa :)

Så kommer min jul se ut,

Hur firar ni julen ? Kommentera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0