Roligt roligt.

Hej bloggen.

nu sitter jag i min säng och är otroligt trött, undra om jag börjar växa ur det där " för spännande dag imorgon så jag kan inte sova " stadiet.

HOPPAS DET !!!!

Nu är det ju nyårsafton kl är 00:01 . vad ska ni göra idag ?

 Jag har MASSVIS att göra idag.

- Vakna och äta frukost, borsta tänderna o klä på mig nått.
- Åka till Sandra och sy in mitt hår.
- Duscha raka benen hårinpackning osv..
- Föna och locka mitt hår ( inte direkt locka, utan göra de mer vågigt )
- Sminka mig.
- Äta middag med familjen.
- Locka Johanna, Linnes & Tess hår.
- Sminka Linnea
- Klä på mig mina fest kläder
- Gå på fest

Har precia fixat mina naglar , orkade inte göra dom så speciella men jag lägger upp en bild. det är silvrigt fast det ser svart ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0