09 största fest ?! Kom dit !

Godmorgon bloggen.

Amanda ligger fortfarande o sover medans jag sitter o lyssnar på Arash - Always.
Varje gång jag får sms så fattar jag inte att de e jag som får, för är van att ha en rutten gammal nokia :D men äntligen har jag en ganska hyfsad sony ericsson.
Aja över till annat. Ikväll blir det lite party. Det ska tydligen vara 09 STÖRSTA FEST på måsnaren ?! strand fest alltså.
Kom dit vettja!
Har itne riktigt bestämt mig om jag ska drika eller inte. men jag tror inte jag ska slösa pengar på det. har inte druckit på jätte länge , ( varit full )
nu ska jag börja duscha och sådant .
vi hörs senare innan jag drar till måsnaren. om jag kommer hem inatt kommer KANSKE en full sara blogga. !

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har :)

kommer nog titta in här fler gånger!

mvh; http://annebertelsen.blogg.se

2009-07-17 @ 11:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0