Cool like fire.

Heej, kom nyss hem efter en häärlig promenad. NOT ! svettigt varmt o äckligt.. fyfaan.
vi har varit på stan och träffat my, sen köpte hon en pärla till sin piercing och skor. Amanda köpte ett armband till mig fast jag betalade. köper man det armbandet måste man ge bort det. sen mötte vi Malin & Jenny på bussen så vi följde med Malin hem fort för jag var tvungen att prata med hennes storesyster, så tog vi en cigg och så.. sen bestämde vi för o GÅ hem till mig och ni anar inte hur långt det är ! typ 6 km .
nu ska jag fortsätta sitta i min soffa o vara tjock. vi hörs senare efter måsnaren , om inte innan !

Puss



armbandet jag / amanda köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0