Godmorgon

Förlåt för en dålig uppdatering igår. det hände ändå inte så mkt .
Igårdagen
 jag skjutsade hem Johanna , sen åkte jag och träffade älsk Mathilda som kommit hem från skåne. sen drog vi hem till Oscar och vi drog ner till flytbryggan. Föresten bror TACK FÖR AVGASRÖRET, DEN GÅR SOM VANLIGT IGEN OCH LÅTER INGENITNG. i love u . sen efter det så drog vi upp och kollade i centrum om Marco var där men han hade dragit. så vi drog till plattan och träffade daffy (: sen åkte jag Mathilda, Oscar & Anthony. sen bestämde sig jag och Johanna för att åka till brunnsäng och köpa massa godis så Mathilda & Oscar drog hem till Oscar. och Anthony drog hem. sen köpte vi massa lösvikt, Chips & cola. fan va gott de vaaaa. sen satte vi på lilja 4-ever. sen bestämde vi oss för att dra hem till Vendela där var det lite fest, för saga fyller 20 idag. sen tänkte vi efter och klockan började närma sig halv 3 så vi drog hemmåt. och gissa vilka vi träffade då ? joooo, Tony och Emelie, ( min bror och hans tjej ) sen gick vi ner och la oss . Johanna somnade & jag skrev... om vad får ni iiiinte vetas :)
Idag
Idag vaknade jag av att Johanna ställer mig en fråga : " vill du följa med ut o röka " JAAAAAAAAAAAA!!! de ville jag.
Mamma och pappa har kommit hem också, känns skönt att inte behöva göra allting själv här hemma eftersom man har en liten slashas till bror. okej där ljög jag. det är nog lite tvärt om. men jag har ändå varit duktig och städat nästan hela huset och sådär . nu har jag bara mitt rum kvar... :(  det kommer lite bilder nu :)

så såg jag ut igår.
Nu måste jag städa. ciao. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0