GÖTET I MITT HJÄRTA .

Hallå, förlåååt för en dålig uppdatering. har inte haft ork eller tid den senaste veckan.
Vi kom till göteborg kl 13:00 ungefär idag.. vi åkte till hotellet och fräschade upp oss lite , sen drog vi till liseberg.
vi åkte knappt någonting, bara typ lisebergsbanan, spinnrocken, parisehjulet, rockjet ( den heter så på grönan iaf så de blev dens namn ) aa , de var dom jag kommer ihåg iallafall. nu är vi iallafall på hotellet som heter " hotell lorentsberg "
imorgon ska vi till skarasommarland, fett mysigt har inte varit där sen jag var riktigt liten. vi har chillat i hotellet , druckit kaffe, pratat. Jag ringde upp Dennis också. Juste ! nämnde jag att jag träffade honom igår ? nej de tror jag inte att jag gjorde. jag åkte dit ngn timma eller två (: har saknat honom så otroligt mkt . 7 månader sedan var det jag träffade honom, jaja känns skönt iallafall :) nej, nu ska jag och Johanna glida in till " vardagsrummet " och tadet lugnt. kanske uppdaterar senare eller imorgon, annars när jag kommer hem, inte varje hotell som man har tillgång till internet, men dom flesta hotellen har ju det :)
Nej, duty calls.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

så kul med liseberg :)

2009-07-29 @ 01:10:51
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0