I väntan på Deo.

Hej, jag kom hem nyss . Åkte upp till brunnsäng och träffade vendela !
Alltså jag måste få skriva av mig . jag klarar inte att hålla detta inne längre.
JAG HATAR DIG !!! jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig ! efter så mycket jag fått utstått med dig , efter alla dessa månader så ringer du mig och tror att allting är som vanligt, du är inte frisk i huvudet JACK APPO.. du är en idiot.
efter de du och din kusin o din brorsa gjorde mot mig så har min syn på dig vänt helt och håller, att du är ett psykfall som måste in på LVU igen för att inte bli en massmördare. De ni gjorde, e sinnessjukt . ni är sinnesjuka.
USCH !!!!!!!!!!!

Aja över till annat. jag träffade vendela i centrum, hon hade precis köpt cigg. sen drog vi till bergvik, träffade Adam. sen kom lilla Josefin och tittade förbi. sen så åkte vi till ellbe o köpte, 2L cola, Snickers glass, en BEN&JERRY'S glass ( charamel chew chew ), fingrar, kex överdragna med choklad. ääeh fyfan va tjock jag kännde mig , men så tjock e jag faktiskt inte :) sen åkte jag hem och nu sitter jag här o väntar på Deo. kollar efter avgasrör samtidigt. nej nu är det dags för mig att dra. vi hörs senare. Pussah

Kommentarer
Postat av: Lina

Det där lät ju inte så bra :/

2009-07-16 @ 21:09:09
URL: http://hyresfemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0