Kaarna.

Tjena alla söta .
ligger hemma hos Vendela just nu , har skickat såndär "fokus" på bilddagboken, och jag skojar inte, fick typ 200 kommentarer på bilderna o 33 vänner . otroligt jobbigt. inte roligt. Vendela är söt och så. hennes lillastuga är igenimmad av rök .
Aja över till annat..

Idag kom jag hem från mariefred sen drog jag ut till Johanna & Theres som skulle ivåg o köpa öl, dom frågade efter skjuts men jag orkade verkligen inte så jag bad marco köra istället. så jag och Theres satt utanför shepparns och sminkade oss, sen kom Ricky och Lampan. Mm, jaa. trevligt. sen när Johanna o Marco kom tillbaka så drog vi upp till skolan och dom satt o drack lite. sen drog jag hem, åt lite. sen loggade jag in på msn där hittade jag lille vendela som jag sedan drog till. nu ligger vi här. Jajja, finns inte mycket mer att skriva. vi hörs senare eller imorgon.

Här är vi , snygga som vi alltid är.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0