en natt i min stuga.

Tja, sitter i mitt vardagsrum med 4 muppar, Marco, Ricky , Johanna & Theres. Vi låg i min lilla stuga och drack. Marco drack upp Johanna & Tess vodka haha.  Ricky satte på sig mina bikini trosor och fick ett pungslag av Marco. vi tgo massa bilder igår haha ni måste få se. vi satt på udden igår och drack lite mysigt, nästan alla drog därifrån så det var bara vi kvar. vi bestämde oss för att åka hem till mig runt 12, så kom dille och körde marco ricky & tess. sen så låg vi i min jävla stuga och dom fick för sig att bada. men den iden ändrade jag på. Marco vaar jätte jobbig , full som fan var han, alla var varandras fotstöd och de va trångt o varmt !



Marco -> jag -> Ricky -> Johanna




 
Jag -> ricky -> johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0