Bangbangbang

Hej , Jag kom precis hem, fick en laptop igår av min far för att jag städade mitt rum, skönt !

Sitter o knarkar ;   Suzanne vega - Luka.  Skit bra låt !!! Min svenska lärare spelade upp den på lektionen. Jag träffade Han igår och allt gick bra, och de blev som jag ville :D helt super underbart !
Saknar en viss person 20/5-08 till 26/1-09 , :(.

Såhär kommer väl min dag se ut ungefär: sitta lite nu framför datan, sen ska jag äte nått litet, duscha, noppa ögonbrynen, sminka mig, fixa håret, dra ut till Amanda och sen vet jag inte mer, :)
Orkar verkligen inte klä på mig tights och jeans och sånt, kör med mjukisar varje dag, de har varit så skönt alltså. Juste, jag träffade nya kompisar igår :) Carro, Felix, Qim, Alla tjejer, men aa . jag fattade inte nått hahahaha.. snälla var dom iallafall ! AHMED HAR FLYTTAT TILL TUMBA, yesyesyes!!! Han ska KANSKE börja i colin leclaire eller hur de stavas :P SKIT KUL !!! äntligen får man träffa honom . Ne nu ska jag väl äta nått , kanske skriver nått senare, ni får ha det bra

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0