Första inlägget :)

Tjena alla sweetnosar.
Mitt första inlägg brääh, läskigtläskigt, har haft 3 bloggar innan denna som jag har skrivit i en gång varje dag i 2 veckor, sen glömmer jag typ, inte bra inte bra. idag ska jag väl bara ta dagen som den kommer, ska väl ner på stan kanske. sitter hemma hos linnea nu iallafall, tänker INTE skämma ut mig som desire , paow , blondinbella osv och göra massa videoinlägg, nejnej gott folk, det är inte jag. om ni tycker att jag svär mkt, att jag inte pratar " ren svenska" så e de bara byebye. ni behöver inte läsa min blogg, jag har inte blogg för att jag vill visa världen vad jag gör på dagarna, jag har bara tråkigt på dagarna, de e darför jag sitter här o skriver? så de e ju inte precis en intresant blogg, bara för folk som tycker om min vardag ;) ( de e de iof inte många som gör haha men iallafall ) ...
igår träffade jag nillepille inne på nova :) vi satt där och tog de lugnt bara, jag sparkade sönder kimmos mammas tavla eller vad de nu va, inte meningen sry för de, men sån e jag när jag blir arg. haha.
nu kommer en bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0