Håll i hatten, jag är tillbaka !

Hej, har inte varit hemma i helgen så har inte haft tillgång till data,

Fredag:

Var med Vendela och Josefin och sådär vi åkte till geneta och jag träffade J. Jag han och hans kompis satt hos J´s kompis och rökte vattenpipa osv.. sen så åkte jag till brunnsäng och hämtade Amanda hos Henrik.

Lördag:

Ojojoj , vart ska jag börja? vi vaknade, sminkade oss och allt sånt, mötte Gabi som skulle träffa Amandas familj så vi satt där någon timme sen drog jag till Ronna för jag skulle hem till min kusin, hennes son Liam fyllde 1 år. efter de så skjutsade mamma hem mig till Amanda, sen kom Malke med taxi och hämtade oss i  västegård till Grusåsen , vi drog hem till Marre en stund och sådär, sen drog vi till geneta hem till Jimmys morbror där va jimmy o sargon, Aaa men iallafall så skickade dom ut oss, och vi skulle  börja gå hemmåt, och smartskaftet Marina busknackade på en killes dörr så kan kommer ut fram till mig och ger mig en örfil som är hård som sten, sved i 3 timmar ungefär, sen springer han till Amanda och matar slag på henne slår ner henne på backen, men Gabi hjälpte henne när jag ringde polisen, sen kom polisen och tog honom så skjutsade dom hem honom, Yes. Idiot psykfall jävla horunge.

Jajja, idag har jag ej gjort någonting roligt. men vi hörs !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0