iujhfdhfhfdisfd

hej.


Nu bryter jag ihop helt, jag hatar allting runtomkring mig, Min familj glider isär mer och mer, osv...
När du gjorde slut med mig kunde du lika gärna ha skjutit mig, mitt hjärta gör så fruktansvärt ont, jag orkar knappt le längre, mina tårar e SLUT, LOPPO ! HELT JÄVLA GONE. finns inte ens ord för hur dåligt jag mår innombords. jag kommer aldrig våga bli kär igen, jag mår dåligt som in i helvete, vill inte att alla ska tycka synd om mig , jag vill bara att alla ska fatta !!! har tappat kontakten med typ alla mina vänner, gamla barndomsvänner osv, min familj och jag bara glider ifrån varandra varje dag. mitt livs kärlek och jag gjorde slut, Jag hatar det här , kan knappt andas när jag gråter, det är sjukt, finns det någon vid min sida? nej jag sitter jämt själv framför min jävla data och lyssnar på depp musik varje kväll. vart är stödet alla lovar mig ? Oj vilket stöd. INGEN ser hur jävla dåligt jag mår.
och Theres Jespersen om du ser det här så vill jag bara säga förlåt som fan , förlåt....



Fuck allt, Fuck alla, nu orkar jag fan knappt kolla längre. jag HATAR detta.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0