Kokomokohyhy

Hejhej, Kom precis hem efter en tuff dag ! Imorse vaknade jag och mitt hår såg ut som ett helvete. så jag satte mig o började platta håret. skulle egentligen tagit min moppe till skolan, men så blidde det inte. När jag väl kommit till skolan så var det tråkiga lektioner. AP tråkiga lektioner menar jag då. helt sjukt. På sista lektionen, NO så hade vi vikarie, Jag lurade henne att jag hette Jasmina, Hahahaha. Gomorrongomorron blåsta fan. men iof, hur ska hon veta ? Aja sts.
drog hem sen, fixade mig, bytte kläder, satt lite framför datan. sen mötte jag upp Amanda på Centralen så åkte vi till ronna o träffade Nashwan och Jack. skojsigt skojsigt värre. Och nu sitter jag här. har ganska tråkigt måste jag erkänna. Jaja, nu ska jag typ kolla film o grejer, så vi syns !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0