restinpeace.

HejHej,


Ett år sen idag Nathalie !
Allting är så overkligt med det här. det känns verkligen som om det INTE är sant alltså. jag och vendela satt och pratade om att du kanske bara gömmer dig , att du snart kommer tillbaka, det är önsketänkande, men det kommer aldrig att hända. Jag kännde inte dig, men vi hade iallafall kontakt . när jag var hos vendela så pratade vi och vi gick ut o rökte. Hoppas för guds skull att du har det bättre på andra sidan tjejen, du verkade ju inte trivas här. vi ses väl när min dag är kommen,
                                                                                             
                                                                 Nathalie McManus Bergvall 89.06.14 - 08.03.17
                                                                                              R.I.P hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0