Shukaramram

Tja alla , nu sitter jag hos Linnéa/Mathilda igen. Läs Mathildas blogg dock ( justfejk.blogg.se )

Mhmm, vad ska man hitta på idag då ? Absolut no idea. Vara med Linnéa antar jag. Vi ska väl kanske gå ner till stan snart, jag måste ner på banken och aktivera mitt bankomatkort så att jag kan börja använda de nu då, så slipper jag åka hem för att hämta pengar så kan pappa eller mamma bara sätta in penger via internet.
Tänker inte köra någon dagens outfit, men ni kan ju få veta dagens kläder ;)
Mjukisar, linne, stickad kofta och en skinnjacka på de ;) Adidas gumpaskor btw också. svarta strumpor om ni ville veta det.
Vill att Linnéa ska komma någon gång så hon kan följa med mig ner på stan ! är lite smått hungrig så jag ska fråga min far om han kan sätta in någon hundring så jag kan äta på nancys :D

EN SAK SOM STÖR MIG RIKTIGT MYCKET är en hora i min skola, tänker inte nämna några namn men hon är USEL!! USEL,USEL,USEL!!!!!!!!!!!!!! hatar henne riktigt grovt och jag ska....... vara tyst nu .

Nehe, jaha, nu ska jag tyvärr gå undersåtar.
Puss
  <--- Jag igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0