mumsfillibaba

Hejhej allihopa.
här sitter jag och har precis kommit hem (: pratar med Alexander jag. Han är en trevlig prick.
Jag vill åka till bro och träffa Tobias & Juha :) men de blir en annan gång.
Idag har jag inte gjort särskilt mkt, träffat kontaktpersonen en snabbis , vi åt på cafe bacino.
Vi gick till akademibokhandeln och köpte ett block och kalender och lite grejs till mig. sen träffade jag Jonna, shit va smal hon har blivit alltså !!!! Någon jävla Lotta och Malin åkta fast på H&M när dom skulle baxe hahaha ! sen drog jag med Jossan, Anna & Mickis till västergård o träffade Emma Åhlström. sen åkte jag hem och nu sitter jag här, har precis kollat despa med Tony & Emelie. Tony fes så de luktade i hela rummet och jag spydde nästa, fyfan va äckligt.
Jajja, nu ska jag göra mitt . vi hörs !


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0