Godmorgon 09:30

Hejhej, har inte precis vaknat nu. vaknade kl 8 utav att kerstin kom upp och väckte mig för att socialen skulle komma hit och prata med mig om hur jag vill ha det framöver. vi kom som sagt överens om att jag ska åka hem på onsdag, vi pratade också om mitt liv lite grann och hon frågade om jag ville börja på art för tredje gången .
Ja mer än så behöver ni inte veta.

Idag ska jag Kerstin och Emma åka in till eskilstuna centrum och köpa lera så vi ska sitta och hålla på med det idag tror jag nog :)

Har ingen kamera här eller någonting så jag kan inte ta kort.
Jag har gått ner 16 kilo sen den 12 augusti. duktigt va ? :D

Uppdaterar senare. vi ses . Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0