Godmorgon !

Gomorron gomorron, idag vaknade jag jätte sen pga att jag vaknade så tidigt igår. gick och la mig vid typ 22:00 igår eller nått.

Jaha, idag e det en ny dag Jag ska måla mina söta lerfigurer idag :) Emma kanske ska sminka mig så vi tar "sminkbilder" nu sista dagen innan jag åker hem. Imorgon har jag fullt upp. jag ska:
  • Vakna tidigt och packa allting
  • Åka långa vägen hem och köpa målarfärg
  • Måla mitt rum och försöka måla leopard fläckar eller tapetsera det.
  • Åka till Ikea och köpa allting nytt till mitt rum.
  • möblera
  • träffa mina kompisar
Jaa stressigt kommer det vara. Tur att jag har Amanda som hjälper mig kanske :)
Nu ska jag gå och äta lite frukost. Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0