Hej hej bloggen

Nu har jag lovat mig själv att komma igång.

Jag har beställt lite roligt från Nelly.se :) En mössa, 2 par leggins & en klänning :)
Mamma ska köpa en peak jacka åt mig nu i veckan också.
På onsdag kommer ju då jag hem :) då ska jag och mamma åka iväg till ikea och köpa,
  • Säng
  • Garderob
  • Sminkbord/klädlådor alltså i samma på någe vis.
  • Speglar :D
  • Leopard gardiner / tapet till min fond vägg.
Aaa ni ska få se när jag har målat och donat hur det ser ut :) Ska bli jätte spännande o se om det blir som jag har tänkt mig :) 
Jaa jag har väl inte gjort så mycket annat :) Bara varit här i strägnäs och tagit det lugnt. igår kom min familj ner hit och vi åt på en grekisk resturang inne i stan :)

Jag har klippt page också. den ser typ ut så fast kortare lugg :





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0