farligt !

Jag hoppas att folk förstår hur viktigt det är att tänka på vad man stoppar i sig och hur man rör sig.
Jag kan säga såhär, jag hade hellre gått utan så mycket godis och börjar träna istället för att hamna i den situationen som jag är i idag, sprutor i magen 6 gånger per dag.. det är inte roligt ! får jag för lågt blodsocker så kan jag få ett sockerbristanfall, darför måste ALLA i min närvaro veta exakt hur man gör osv.. måste gå runt o bära på sprutor och massa makapärer och shit, så snälla .. börja tänk på vad du stoppar i dig och hur du motionerar, visst kan man få diabetes iallafall men risken är inte lika stor.
Det jag går igenom nu är det 700 stycker ungdomar i sverige som går igen varje år, jag är en av dem ( olyckligtvis ) och denna sjukdom kommer jag ha tills dagen som jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0