Fuck you !

Jag vill bara yttra mig om en sak !

Jag förstår mig inte på folk som måste kränka andra för att själva må bättre , kalla lite större tjejer/killar för fetto, tjockis osv.. det är fel. Alla är inte födda till supermodeller och bodybuilders, vissa är sötare än andra och vissa är smalare än andra, tycker bara att det är så idiotiskt fel att kränka någon på det sättet som alla "snygga och smala" tjejer gör. För jag är defenitivt en utav dom tjockare tjejerna och defenitivt en utav dem fulare tjejerna. om man tittar på typ kiss/dess, dom kränker feta tjejer hela tiden, och hur många utav deras läsare är inte feta då ? tycker bara att det är så orättvist att smala och snygga tjejer kan gå o kränka oss tjocka tjejer, medans vi inte kan säga någonting tillbaka, vadå ska vi säga:  hm... smalis ? nej det funkar inte riktigt så.
att vara den tjocka har fan inte alltid varit så lätt, jag ska säga er att tills ja gick i 5an så var jag konstant mobbad! jag blev retad pga min vikt i 5 år, jag började gå i massa grupper för överviktiga för att bli smal, jag gjorde allt. varje dag var en konstant kamp mot mobbning. idag så skulle jag spöa ner den som sa att jag var fet, men innerst inne skulle de såra mig.
fuck dig som har något emot feta människor, vi kan vara lika vackra !




Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är så jäkla klok gumman, och du har alldeles rätt! <3 puss på dig.

2010-02-22 @ 22:33:29
URL: http://ooliviamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0