Heeeej

Hej bloggen.
Nu sitter jag hemma och lyssnar på ganska gammal musik (:
Idag så har jag inte gjort så himla mycket, träffade mina kära brudar förut och var med dom !
saknar min bby
Hoppas att dem kommer på fredag, Aight Tess ? Hahaha! har inte pratat med min bror på hela dagen !:(.. Saknar honom jätte mycket, och Emelie också förstås ( brorsans tjej )
På fredag så får jag ju då pengar :D fyfään va nice ! ska få pengar för att ja slutat röka också ! katjing !
Ska till apoteket då och köpa någon slags återfuktande salva till min hud, är torr som en torrboll !
ska försöka beställa tandblekning också . vet inte hur man gör det eftersom att mitt konto håller på o krånglar, måste man vara 18 för att beställa på internet? Haha ! har ingen koll eftersom att det alltid är mamma som gör sånt till mig !
Vad ska ni göra i helgen då ? jag vet vad jag ska göra på fredag iallafall ! inte på lördag? kanske en slapp lördag? Jaa ! finns mycket alternativ !
Ni får ha det bra.
Kommer uppdatera lite senare !
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0