Mer information om min sjukdom

Hej igen
nu har jag pratat lite mer med läkaren.. och jag har fått veta att det inte blir något mer socker för mig, inge godis , inge läsk eller någonting som innehåller mycket socker. ifall jag ska äta godis får jag äta väldigt lite i samband med en måltid. inge mer. Idag ska jag få ta bort ena droppen ( sockervatten ) och imorgon ( troligtvis ) kommer jag få ta bort insulin dropen och börja lära mig att ta insulin sprutor i magen själv.. ta stick i fingret också. Jag hoppas att jag klarar det, Jag är sprut rädd så jag hoppas att allt löser sig med det. och den som blir äcklad av mig ska ja sätta en insulin spruta i pannan på ! jag har fuck inte valt detta och jag mår inte särskilt bra för det heller, behöver allt jävla stöd som jag kan få !


Jaha , Fredag..
Jag ska ju då som sagt ligga på sjukhuset nu hela helgen o glo in i väggen.. hoppas Boman kommer på besök idag.. roligt o komma hit på en fredag liksom.. Jajja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0