Minnen !!



snoop dogg ft. Robyn - Sexual eruption
Lyssna på låten, visst är den gammal.. men den är så sjukt jävla bra !! snoop dogg är en av dem bästa rappers som jag vet ! Robyn gillar jag inte , men i den här låten är hon sjukt grym ! När jag hör den här låten så ploppar massa minnen upp i mitt huvud, både bra och dåliga. man vill bara sjunga med :D

Jaha, vad gör ni då mina kära läsare ? :) själv ligger ja o sjunger på sexual eruption.  Idag är det onsdag ! Tajen har öppet idag ( Hoppas jag annars kommer jag personligen gå dit och strypa personalen ) nej skoja bara :) men jag kommer bli sårad :(... har inte varit på mitt älskade tajen sen i fredags haha, nej gu va desperat jag låter !!
Men min "mamma" jobbar ju där så de e klart man längtar dit :D
Nej nu tror jag att duschen ropar på mig, ska gå o se efter iallafall !
Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0