mycket känslor just nu

Har så mycket känslor just nu, allting är så känslosamt..

Kommer skämmas väldigt mycket att ta sprutor inför alla i matsalen i skolan, folk kommer äcklas av mig och skratta bakom min rygg.. jag vet själv eftersom jag också äcklades av en person som gick ut min skola förra året, varje gång den satt i matsalen och tog sina insulinsprutor sprang jag och mina vänner ifrån och skrek fyfan va äckligt osv.. mår dåligt nu när jag tänker på det, för nu vet jag hur den hade det. hoppas alla kan acceptera detta , behöver allt stöd som jag kan få nu.
Är också rädd att killar inte ska tycka att jag är lika attraktiv längre, att som äcklas på grund av min sjukdom, att dom tänker på att jag har diabetes osv.. många tror att man har diabetes pga att man är tjock eller äter för mycket godis, visst, godis kan påverka diabetes. men man får diabetes för att kroppen slutar tillverka insulin som behövs för att kunna bryta ner sockret i kroppen.
Och jag måste lära alla som jag umgås med hur man gör med mina insulin sprutor och hur man tar mitt blodsocker. annars så kan jag hamna i insulin koma om jag får för mycker insulin, och sockerfall om jag har för lite blodsocker.

Jaja de e krångligt men iallafall.

ska fortsätta kolla på färjan här på sjukan

vi ses. ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: Camilla Kyllönen

krya gmn .. <3

2010-02-07 @ 19:13:03
URL: http://jennifercamilla.blogg.se/
Postat av: j

Gumman då :(

jag har inte vetat ett skit om det här..

kommer föralltid att stötta dig mitt hjärta <3

2010-02-09 @ 10:01:53
URL: http://batmans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0