@sjukhuset

Hej nu har jag fått data till sjukhuset..  kommer vara här minst en vecka !

För er som inte vet varför jag är inlagd här:

I augusti så började jag rasa ner i vikt, började dricka upp mot 10 liter vatten per dag.
Har inte tänk så mycket på det och bara blivit glad pga så mycket smalare jag blev.
Mamma och andra blev oroliga och idag så fick jag tid på vårdcentralen, eftersom jag har en sån sprutfobi så fick jag ta ett urin prov på diabetes. Det visade sig att jag hade socker i mitt urin så jag var tvungen att åka till huddingesjukhus annars hade dom tagit in mig på tvångsvård. jag fick lugnande och bedövnings medel för att inte känna alla nålar och sprutor dom stack in överallt. och jaa, jag har diabetes.
Nu kommer jag få leva med sprutor i magen VARENDA dag i hela mitt liv
1 gång i timmen kommer dom in och tar blod från mig , har rör i handen och drop i vänster armväck.


Kommentarer
Postat av: stina

hur blev du blond från att ha så mörky hår?

2010-02-06 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0