Folk som snackar om min diabetes..

Hej bloggen!
förlåt för en hemsk uppdatering, men ja e så upptagen ! Haha nej jag skojade bara. men jag är nästan aldrig hemma typ. men hoppas ni tycker om o läsa min blogg iallafall, för de e roligare o blogga nu när jag fått mera läsare :) Men inga kommentarer? de suger ni på faktiskt !! men som sagt så bloggar inte jag för att få läsare o bli känd, jag gör det för att skriva av mig typ, (:

Jaha , vad har jag gjort dom senaste dagarna, varit hemma hos harald o jeppe och varit med mina älskade brudar o min syster ? o sven också (:! Ett stort grattis till Johanna som fyllde 17 igår ! bara ett år kvar sen kan du fan gå ut på krogen o supa skallen av dig gumman!

Och en till sak! Jag förstår mig inte på folk som kommenterar min vikt, visst är jag tjock , men kom igen jag väger 65 kg och det finns folk som väger över 200 kg ? lite skillnad, hellre att jag har fett på kroppen o har råd po äta iställer för att väga 40 kg o se fattig o förstörd ut, ja har vägt 40 kg, när ja va 8 eller nått ! men jag e 15 nu och trivs hur bra som helst i min FETA kropp ;) känns skönt faktiskt att jag kommer överleva längre utan mat än dom som e spinkiga. sluta klaga, det gör mig inte smalare ! och dom som ens öppnar käften om min sjukdom (diabetes) kommer få så fet kuk i röven, och du vet vem du är din lilla hora, de e de enda jag säger .

Annars då ? haft en bra dag ?

lägger in lite bilder från dom här dagarna i nästa inlägg !


Kommentarer
Postat av: johanna

tack gumman ! ett STORT grattis till moi ! <3

2010-03-03 @ 16:44:52
URL: http://johaniieee.blogg.se/
Postat av: juliae

Du är fin som du är gumman. Puss

2010-03-04 @ 02:21:42
URL: http://jejej.blogg.se/
Postat av: jennifer

de klär dej...du e skit snygg!

2010-03-07 @ 11:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0