Mitt finger har lossnat :(

Hejhej alla glada!

Igår alltså... RÖVSMÖÖR. jag klämde mitt jävla fitt finger i en dörr :(... halva sitter typ löst, men jag vägrar åka in till sjukhuset då måste jag väl ligga där en vecka igen för att amputera bort fingret. fan va ont det gör.
annars var gårdagen en väldigt trevlig dag, jag praktiserade ju på Tajen, som jag kommer göra ända till den 11 Juni. jag Tess och Linnea målade om i vårat blivande tjejrum. Nu har vi målat Lila och mörkgrå, vi har bara rosa kvar ! härligt härligt ! sen satte vi oss utanför i solen och pratade gamla minnen och pratade jätte mycket. sen så blev jag så sugen på att åka moppe så jag ringde o pratade med pappa och han sa att jag får min moppe senast på fredag :) fiiiifan va nice!! längtar som en tok.

Imorgon ska jag ju då på ferre i nykvarn med Johanna Tess Ck & Crille.
ytterst trevligt.

DU! vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0