SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN.

 

Lotta frågar:
Vad har du valt för gymnasium? :)

Svar: Jag har sökt till IV frisör, IV hotel & resturang, Frisör.

Angelica frågar:
-Varför är du rätt söt?
-är det sant att du är lite tänd på mig?
-gillar du när folk kastar gurkor på dig? eller kanske ost?
-är du 95:a?
-anser du dig själv vara en riktig kvinna?
-snälla kan du svara på varför någon aldrig gör mig till kvinna?!

Svar:
1. hihi ja e född sån hihihi
2. Ja de e klart de e sant !
3. Bara när du gör det på jobbet :)
4. nej jag är 94a.
5. klart jag är !
6. du har ju blivit kvinna nu ? :)

Emelie Persson frågar:
hejhej sara :D

1. hur många har du vart tillsammans med ? :)
2. hur länge har du rökt ?
3. vad är din favorit dricka (sprit,öl,cider osv ) ? (A)
4. hur länge har du bott i brunnsäng ?

pusspuss :D

svar:
1. 3 st.
2. 6 år.
3. vin.
4. i 10 år, fast har flyttat fram o tillbaka när mamma o pappa skiljt sig.

Anonym frågar:
1. vem hade du senast sex med , innan din pojkvän (om ni har haft sex än )?
2. vem är den första du har vart kär i ?
3. vilken skola går du i ?
4. hur länge har du haft din blogg ?
5. hur länge har du vart tsm med din pojkvän ?

Svar:
1. Det är hemligt.
2. Dennis.
3. Brunnsängskolan.
4. 2 år max kanske?!
5. -

Malin frågar:
tja snygging! ;) <3<3<3<3<3<3<3
har du nångång ångrat något du gjort på fyllan :P
finns et något du skulle vilja ändra i ditt liv, vad?
varför är malin andersson så avensjuk på ditt utseende ;o :D <33333
vem är din bästavän :) ?
vem är din riktiga allra första bästavän ?
vilka är dina närmaste vänner om du bara/måste får säga 5st :)

puss på din ursnygga blogg :) <33333333 :D

Svar:
1. Ja det har jag verkligen.
2. Ja, mitt utseende.
3. För att hon är en dum blondin.
4. Har ingen riktig bästa vän.
5. Har aldrig haft någon allra bästa vän.
6. Tess, Johanna, Amanda, Vendela.

Olivia frågar:
1. Tycker du att jag är sexig?
2. Varför heter du Sara? :S
3. Har du bullfitta?
4. Varför var bussen försenad imorse när jag skulle till skolan?

svar:
1. Klart du e sexig olle !
2. För att mamma inte ville döpa mig till lolita.
3. Men de vet du väl ? :$
4. Jaadu säg de.

Anonym frågar:
Heej sara. har några vanliga frågor till dig typ !

1.Hur lång är du ?
2.Hu rmycket väger du?
3.När hade du sex senast?
4.Vem är din närmsta vän?

Svar:
1. Jag är ungefär 1.55 cm.
2. sist jag vägde mig vägde jag ungefär 65 kg , men tränar ju nu så kanske har gått ner nånting.
3. valborg.
4. Tess.

Anonym frågar:
Hej sara bra blogg! jag har nogra frågor t' dej.

1. hur träffades du och Pelle?
2. Hur går det med din sjukdom? är det fortfarande folk som håller på och säger saker om den.
3. varför uppdaterar du sällan?
4. vad använder du för smink ?

Svar:
1. När Tajen och vege åkte till sälen tillsammans :)
2. Det går bra, nej det är oftast itne någon som säger någonting.
3. För att jag inte har några blogg ideer.
4. ingenting speciellt. foundation o mascara.




TACK FÖR FRÅGORNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0