svar på min frågestund.

Nathalie frågar

Är du kär i någon just nu ? bra blogg ! / nathalie

svar: Ja det är jag.

Linda Särkelä frågar

Vad är din favoritmat ? Pyss syster

svar: pappas mat

ahmded frågar: hur många har du haft sex med

svar: hemligt :)

bajs frågar

varför färga du håret svart när du hade fått det blont ?

svar: jag trivs ej i blondt.

j.. frågar

vem är du kär i ?


svar: Pelle, min pojkvän

Rebecka Nilsson frågar

Vilka är dina närmsta vänner och vilka umgås du med?
söt blogg.

svar: Mina närmsta vänner är nog Johanna & Theres. Jag umgås mest med Malin Michel & Pelle. 

stina frågar

hur blev du blond från att ha så mörky hår?

svar: Jag blekte det ? haha.



TACK FÖR FRÅGORNA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0